Postupak reklamacija i povrata robe
Zakoni postoje da štite građane i poduzetnike od nepoštenih namjera, a Dacco d.o.o. kao vlasnik Internet trgovine "Dacco WEB" u potpunosti poštuje Zakon o zaštiti potrošača i zakone Republike Hrvatske kojim se štite osnovna prava potrošača pri kupnji proizvoda i usluga, a za koje je izvršena narudžba i uplata.
PREGLED PAKETA
Trudimo se sve pakete zaštiti sigurnosnim najlonima, odnosno upakirati u veće kutije, no svejedno prilikom preuzimanja pošiljke obavezno provjerite ima li paket oštećenja. To je bitno i radi Vas i radi nas iz razloga što može doći do oštećenja tokom transporta. Morate znati da ukoliko potpišete prijevoznicu smatra se kako ste pregledali i dobili ispravan uređaj, te će eventualne naknadne reklamacije po pitanju oštećenja biti otežane iz razloga što će dostavna služba odbiti podmiriti nastalu štetu.
POVRAT ROBE - PREDOMISLILI STE SE?
Naravno, nema problema.
Bitno je da nam vratite neotvaran i nekorišten proizvod iz razloga što korišteni proizvod nema jednaku vrijednost poput novog. U slučaju da ste proizvod otpakirali, oštetili ambalažu ili koristili proizvod - umanjili ste mu vrijednost. Više o tome možete pročitati u članku 77. stavka 5. Zakona o zaštiti potrošača.
Novac vraćamo u roku 2-3 dana od primitka i pregleda robe.
Nekompletan proizvod, bez ambalaže, oštećen Zadržamo pravo odbiti povrat sredstava
POVRAT ROBE - UREĐAJ SE POKVARIO
Proizvodi koje prodajemo imaju jamstveni list u skladu su s Hrvatskim zakonima, a trajanje i uvjete jamstva određuje proizvođač.
Uz svaki proizvod nalazi se kratak opis i informacija o trajanju jamstva, te tko je ovlašteni uvoznik i gdje se nalaze ovlašteni servisi.
Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisa navedenih u jamstvenom listu.
Proizvod koji vraćate mora imati račun i mora imati jamstveni list. Mnogo puta čujemo isto pitanje - "zašto"?
Račun je dokaz da ste proizvod kupili kod nas.
Jamstveni list je dokaz da se serijski broj kupljenog uređaja zaista odnosi na taj račun i taj dan kupnje - vrlo jednostavno.
Bitno je da proizvod nema fizičkih oštećenja jer možemo smatrati da niste rukovali u najboljoj namjeri s njime, npr. udubljenja, ogrebotine i slična oštećenja, fleke od kave, vode itd. Nadalje, bitno je da proizvod nije popravljan, otvaran ili servisiran od strane trećih osoba jer se postavlja pitanje njihovog stručnog znanja.
Ako prozvod nije u garanciji - javite se, nemate što za izgubiti. Neke stvari se mogu popraviti.