Info

Izjava o privatnosti 

Kolačići / eng. Cookies

Oblici plaćanja

OBRAZAC ZA RASKID UGOVORA 

Reklamacije - povrati robe

Uvjeti prodaje 

 

Izjava o privatnosti 

Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju

 

Ova pravila o privatnosti objašnjavaju kako Dacco d.o.o. koristi i štiti informacije koje dajete Dacco WEB dok koristite WEB stranicu www.dacco.hr 

Dacco d.o.o obvezuje se pružati zaštitu osobnih podataka kupaca na način da prikuplja samo osnovne podatke o Korisnicima usluge on-line kupnje, a koji su nužni za ispunjenje naših obveza prema Vama.

Sve podatke koje je Korisnik upisao mogu se naknadno izmjeniti, a ako korisnik ne zna kako se to čini, uvijek nas može kontaktirati putem Kontakt formulara.

Podaci o korisnicima strogo čuvamo, a dostupni su isključivo djelatnicima kojima su isti nužni za obavljanje posla.Svi djelatnici Dacco d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

U slučaju registracije na ovoj WEB stranici, prikupljaju se sljedeći podaci:

  • ime i prezime korisnika / naziv tvrtke
  • OIB
  • kućna adresa / adresa poduzeća
  • telefonski broj / mobitel
  • e-mail adresa

Navedene podatke trebamo kako bi Vas u slučaju narudžbe proizvoda ili usluga mogli kontaktirati i dostaviti artikle na ispravnu adresu.

Također, ukoliko ste to odobrili, postoji opcija da dobijete e-mail poštu (tzv. newsletter) s proizvodima koje trenutno imamo na akcijskim sniženjima.

Dacco d.o.o. može izmjeniti ovu izjavu te će u tom slučaju ažurirati i ovu stranicu. 

Ukoliko se tako nešto dogodi, obavijest o promjeni biti će objavljena na naslovnoj stranici WEB stranice www.dacco.hr 

Vaš Dacco!

--

Kolačići / eng. Cookies 

O kolačićima, eng. cookies 

Kako bi WEB stranica www.dacco.hr radila ispravno, te da bismo bili u stanju vršiti daljnja unaprijeđenja stranice u svrhu poboljšanja Vašega iskustva pregledavanja, ova stranica mora na Vaše računalo spremiti malenu količinu informacija (eng. cookies).

Više od 90 % svih web stranica koristi ovu praksu, no prema odredbama Europske unije od 25. ožujka 2011. obvezni smo prije spremanja kolačića zatražiti vaš pristanak. 

Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće Vam biti dostupne.

Nadalje, ova pravila o privatnosti uvjetovanoj snimanjem kolačića u memoriju Vašeg Internet preglednika određuju i reguliraju kako Dacco WEB koristi i štiti sve informacije koje nam dajete dok koristite ovu WEB stranicu.

Kada navedete određene podatke po kojima vas je moguće identificirati prilikom korištenja ove WEB stranice trebate biti sigurni da će se ti podaci koristiti samo i isključivo u skladu s ovom Izjavom o Privatnosti.Dacco WEB shop može mijenjati ovu izjavu te će u tom slučaju ažurirati ovu stranicu. Trebali biste provjeriti ovu stranicu s vremena na vrijeme kako biste se osigurali da ste suglasni sa svim promjenama.

Dacco WEB stranica garantira zaštitu Vaše privatnosti.

---

Oblici plaćanja 

Omogućili smo sljedeće oblike plaćanja:

 

Jednokratna plaćanja (u dućanu):

12,00% popusta ostvarujete plaćanjem Maestro karticom, gotovinom ili uplatom na žiro račun (cijena označena zelenom bojom)

8,50% popusta ostvarujete plaćanjem on-line i Paypal-om

8,00% popusta ostvarujete plaćanjem MasterCard i Visa Electron karticom.

8,00% popusta ostvarujete Diners-om

7,00% popusta ostvarujete American Express karticom

 

Na rate beskamatno (u dućanu), iznos iznad 500,00kn:

8,00% popusta ostvarujete ako koristite ZABA Maestro do 3 rate

8,00% popusta ostvarujete ako koristite ZABA MasterCard do 3 rate

6,00% popusta ostvarujete ako koristite ZABA Maestro ili ZABA MasterCard do 6 rata

6,00% popusta ostvarujete ako koristite RBA MasterCard do 36 rata (do 5 rata bez kamata, iznad 5 po uvjetima banke)

4,00% popusta ostvarujete ako koristite ZABA Maestro ili ZABA MasterCard do 12 rata

 

Na potrošački kredit (u dućanu):

 

Odobravamo potrošačke kredite s pripadajućim bankovnim kamatama od 2 - 60 rata.

6,00% popusta ostvarujete ako koristite MasterCard kredit (2-36 rata)

6,00% popusta ostvarujete ako koristite Diners kredit (13-36 rata)

5,00% popusta ostvarujete ako koristite American kredit (24-60 rata) (puna cijena proizvoda)

 

On-line plaćanje kreditnim karticama:

Omogućili smo sigurno on-line plaćanje sljedećim karticama: American Express®, MasterCard®, Maestro®, Visa, Diners i Discover te plaćanje putem PayPal-a.

Jamstvo sigurne online kupnje

Kontrolni brojevi kartica

Kontrolni broj je troznamenkasti ili četveroznamenkasti broj otisnut na kartici, koji se ne pohranjuje na magnetskoj traci kartice niti se pojavljuje na računima i potvrdama trgovaca. Kontrolni broj služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku online kupnje i smanjuje mogućnost zlouporabe.

Položaj kontrolnog broja ovisi o kartici. Za izabranu karticu unesite odgovarajući kontrolni broj prema sljedećim uputama. 

Na American Express karticama izdanim u Hrvatskoj koje počinju znamenkama 3775 postoji troznamenkasti kontrolni broj otisnut na poleđini kartice (posljednja desna grupa od 3 znamenke) kojeg je potrebno upisati. Za ostale American Express kartice potrebno je upisati četveroznamenkasti broj otisnut na prednjoj strani kartice.

Prilikom plaćanja MasterCard, Maestro ili Visa karticama potrebno je upisati troznamenkasti broj (posljednja desna grupa od 3 znamenke) koji je otisnut na poleđini kartice u potpisnom polju.

Ako na Maestro kartici nije otisnut kontrolni broj, njegov upis nije obvezan.

 

Prije odluke o kupnji, savjetujemo Vas da pročitate Izjavu o sigurnosti, Izjavu o privatnosti i Uvjete prodaje trgovine Dacco.

Vaš Dacco!

---

OBRAZAC ZA RASKID UGOVORA 

OBRAZAC ZA RASKID UGOVORA - preuzmite

---

Reklamacije - povrati robe 

Postupak reklamacija i povrata robe 

Zakoni postoje da štite građane i poduzetnike od nepoštenih namjera, a Dacco d.o.o. kao vlasnik Internet trgovine "Dacco WEB" u potpunosti poštuje Zakon o zaštiti potrošača i zakone Republike Hrvatske kojim se štite osnovna prava potrošača pri kupnji proizvoda i usluga, a za koje je izvršena narudžba i uplata.

 

Krenimo redom.  

PREGLED PAKETA

Trudimo se sve pakete zaštiti sigurnosnim najlonima, odnosno upakirati u veće kutije, no svejedno prilikom preuzimanja pošiljke obavezno provjerite ima li paket oštećenja. To je bitno i radi Vas i radi nas iz razloga što može doći do oštećenja tokom transporta. Morate znati da ukoliko potpišete prijevoznicu smatra se kako ste pregledali i dobili ispravan uređaj, te će eventualne naknadne reklamacije po pitanju oštećenja biti otežane iz razloga što će dostavna služba odbiti podmiriti nastalu štetu. 

 

POVRAT ROBE - PREDOMISLILI STE SE?

Naravno, nema problema.

Robu koju ste kupili na neviđeno (tzv. Internet prodaja) imate pravo u roku 14 dana vratiti i dobiti puni povrat novca umanjen za trošak transporta jer svaki kupac ima pravo na otkaz ugovora sklopljenog na daljinu sukladno Zakonu o zaštiti potrošača po odsjeku 4, članak 72. koji govori o općim odredbama.

Iako većina kupaca nazove telefonom i objasni situaciju, Vaše pravo je poslati Jednostrani raskid ugovora koji se nalazi ovdje.

Nakon što ga ispunite, skenirajte ga (ili fotografirajte najbolje što možete), te pošaljite na dacco@dacco.hr

Bitno je da nam vratite neotvaran i nekorišten proizvod iz razloga što korišteni proizvod nema jednaku vrijednost poput novog. U slučaju da ste proizvod otpakirali, oštetili ambalažu ili koristili proizvod - umanjili ste mu vrijednost. Kao što je Vama bitno da dobijete novu nekorištenu stvar, tako je i nama bitno da Vam pošaljemo nov i nekorišten proizvod. Ukoliko ipak dođe do slučaja da ste otpakirali proizvod morate znati da zadržavamo pravo umanjiti iznos po niže prikazanoj tablici - više o tome možete pročitati u članku 77. stavka 5. Zakona o zaštiti potrošača.

Novac vraćamo u roku 2-3 dana od primitka i pregleda robe - kod nas nema nepotrebnog odugovlačenja.

Oštećena sigurnosna naljepnica Umanjenje 10% od ukupne cijene

Oštećena ili poderana ambalaža Umanjenje 20% od ukupne cijene

Korišten proizvod, odnosno tragovi korištenja (mikroogrebotine i sl.) Umanjenje 30% od ukupne cijene

Nekompletan proizvod, bez ambalaže, oštećen Zadržamo pravo odbiti povrat sredstava

 

POVRAT ROBE - UREĐAJ NE ODGOVARA KARAKTERISTIKAMA

Žao nam je, nije nam bila namjera oštetiti Vas - pokušajte se ne uzrujavati jer ćemo učiniti sve i u najkraćem roku da Vas obeštetimo.

Jednom u 1000x dogodi se da pošaljemo proizvod koji ne odgovara u potpunosti specifikacijama, npr. umjesto crvenih linija, miš ima narančaste.

U tom slučaju možete nas kontaktirati direktno na dacco@dacco.hr ili nazvati na broj telefona 01 2456 666.

Možete ispuniti i obrazac za Jednostrani raskid ugovora iako moramo priznati da do sada to nije niti jedan kupac napravio.

Morate znati da ćemo učiniti sve za zadovoljstvo naših kupaca i da ste nam Vi na prvom mjestu. 

 

POVRAT ROBE - UREĐAJ SE POKVARIO

Sve gore od gorega.

Šalimo se.

Kvare se automobili od 50.000EUR, pokvarit će se i SSD disk za 400kn - nemojte se uzrujavati.

Bitno je da budete upoznati s svojim pravima, što ćemo sada i učiniti.

 

Proizvodi koje prodajemo imaju jamstveni list u skladu su s Hrvatskim zakonima, a trajanje i uvjete jamstva određuje proizvođač.

Uz svaki proizvod nalazi se kratak opis i informacija o trajanju jamstva, te tko je ovlašteni uvoznik i gdje se nalaze ovlašteni servisi.

Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisa navedenih u jamstvenom listu. 

Proizvod koji vraćate mora imati račun i mora imati jamstveni list. Mnogo puta čujemo isto pitanje - "zašto"?

Račun je dokaz da ste proizvod kupili kod nas.

Jamstveni list je dokaz da se serijski broj kupljenog uređaja zaista odnosi na taj račun i taj dan kupnje - vrlo jednostavno. 

Bitno je da proizvod nema fizičkih oštećenja jer možemo smatrati da niste rukovali u najboljoj namjeri s njime, npr. udubljenja, ogrebotine i slična oštećenja, fleke od kave, vode itd. - ne bi vjerovali čega smo se sve nagledali tokom godina. Nadalje, bitno je da proizvod nije popravljan, otvaran ili servisiran od strane trećih osoba jer se postavlja pitanje njihovog stručnog znanja. 

Želimo reći da ako je nešto pod garancijom ne upuštajte se u popravke - prijavite nam kvar mailom, telefonom, kako god Vam odgovara. Ukoliko je proizvod pod garancijom organizirat ćemo besplatan transport (to je također Vaše zakonsko pravo!), no naše pravo je naplatiti Vam naknadu za taj transport ukoliko ste ustanovi da se proizvod pokvario radi nekog od gore navedenih razloga - nazovimo ga "nestručnim rukovanjem".

Ako prozvod nije u garanciji - javite se, nemate što za izgubiti. Neke stvari se mogu popraviti, npr. neprekidna napajanja jer se najčešće pokvari baterija, no pronaći kvar na matičnoj ploči koja ima PCB u 7 slojeva... malo je teže i time se ne bavimo. Rado ćemo Vas savjetovati.

 

SERVIS I POPRAVAK UREĐAJA

Neke stvari se nekada ne mogu popraviti, pa morate biti svjesni jednog od mogućih scenarija.

 

- ukoliko se pokvarila npr. grafička kartica i postoji jednak model za zamjenu - nema problema - dobit ćete jednaki novi primjerak, jer je tako odredio davatelj garancije.

- ukoliko se pokvarila npr. grafička kartica i nema iste takve zamjene - čitajte članak ispod ovoga.

- ukoliko se radi i specifičnom proizvodu, npr. notebooku, morate znati da postoji jako puno modela, s jako puno različitih dijelova (prvenstveno matiče ploče razni oblika), te da za njih u 95% slučajeva ne postoji lager u Hrvatskoj, već dolaze iz Njemačke, Kine, Velike Britanije ili Amerike.

Iz tog razloga nekada se na popravak mora čekati i po 30-45 dana i to se naziva razumnim rokom jer toliko (nažalost) traje servisna procedura.

Kako god bilo, ako se nešto ne popravi u "razumnom" roku, prema čl. 426. Zakona o obveznim odnosima imate pravo na raskid ugovora ili sniženje cijene za novi uređaj, a u svakom slučaju i naknadu štete.

 

POPRAVAK UREĐAJA - ROKOVI

Svi se groze od pomisli odlaska na servis, no trudimo se biti drukčiji, odnosno brži, bolji i dostupniji.

U čemu je stvar?

Kada se pokvari npr. grafička kartica, te iako se kvar može potvrditi npr. u roku 30 minuta morate znati da u svakom trenutku postoji barem 1 osoba koja je reklamirala prije Vas, te da se taj kvar možda neće potvrditi u roku 30 minuta, nego 15 sati. Na servisu neće biti samo jedna grafička kartica, već i mnoge druge komponente od mnogih drugih korisnika koji također čekaju svoj red. Iako servis uvijek ima posla u nedogled, reklamacije se pregledaju u roku 2-3 dana, no nekada i 5 dana, ovisno o gužvi.

Imajte razumijevanja jer je i serviserima u interesu riješiti što više reklamacija. 

 

ŠTO AKO NEMA ISTOG PROIZVODA ZA ZAMJENU?

Ako nema istog proizvoda za zamjenu imate više mogućnosti: povrat novca, zamjena za neki drugi proizvod uz doplati ili zamjena bez doplate za proizvod istih ili sličnih karakteristika.

 

- povrat novca u punom iznosu obavi se u roku 2-3 dana od Vaše potvrde, bilo telefonom, mailom ili Jednostranim raskidom ugovora. Preferiramo povrat na bankovni račun radi transparentnosti, no morate znati da ukoliko ste kupili nešto na 24 rate s bankovnim kamata - kamate ne možemo vratiti jer ih nismo naplatili mi već - banka.

Iznos koji ćete dobiti na račun biti će iznos gotovine na dan kupnje proizvoda. Primjera radi, ako je nešto za gotovinu koštalo 1000kn, no Vi ste to htjeli platiti na 24 rate, pa su Vam zbog toga naplaćene kamate od strane banke u iznosu od 100kn - mi Vam ne možemo vratiti 1100kn, već 1000kn koliko ste nama i platitli.

- ukoliko se odlučite na zamjenu za nešto drugo npr. pokvario se monitor, a Vi bi sada htjeli tablet - doplatit ćete razliku u cijeni, dobiti novi račun i novu garanciju. Mi ne kompliciramo.

- ukoliko ne želite povrat novca, već drugi takav proizvod istih ili boljih karakteristika (to je također Vaše zakonsko pravo!) možete nam javiti što bi htjeli, a mi ćemo se potruditi da ukoliko se radi o znatno skupljem uređaju novije generacije da ponudimo i nekakav dodatni popust jer nam je svaki kupac jednako vrijedan. 

 

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

Da, postoji nešto što se zove upravo tako, a spominje se u Zakonu u obveznim odnosima, od članka 400 do 422.

Članak govori o tome da mi (odnosno trgovac od kojeg ste kupili nekakvu robu) odgovaramo za materijalne nedostatke proizvoda sukladno navedenim člancima Zakona o obveznim odnosima. Također, odgovaramo za materijalne nedostatke stvari koje je nekakav proizvod ili uređaj imao u trenutku prijelaza rizika na Kupca bez obzira da li nam je to bilo poznato.

Sukladno Zakonu o obveznim odnosima odgovaramo i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

Iako se ovo čini komplicirano, vrlo jednostavno je objasniti na ovom primjeru: naručili ste WiFi USB stick i očekujete da se s njim možete spojiti i normalno raditi u vlastitoj WiFi mreži, no ispadne da smo Vam svjesno poslali WiFi stick koji ne radi npr. na Siemens ADSL routerima, dok na svim ostalima radi normalno. Kao što smo rekli na početku ovog članka - Zakon je dobar - on Vas štiti od nepoštenih trgovaca, a nepoštene trgovce odvraća od takvih radnji jer su propisane kazne - rigorozne.

Za detalje je najbolje proučiti sve navedene članke.

 

Da li se Internet trgovina Dacco WEB bavi takvim "mutnim" poslovima?

Ne, i budite sigurni u to.

Postojimo od 1991-te godine. 

 

INTERNET RJEŠAVANJE SPOROVA

Europska unija pokrenula je 2016-te godine portal koji će brinuti o očuvanju zakonske regulative pod kontrolom u smislu da svi potrošači unutar EU imaju jednaka prava, a Internet trgovina Dacco WEB će rado sudjelovati u rješavanju eventualnih potroščkih sporova vezanih uz kupnju dobara i usluga.

 

Članak 14. stavak 1. tog Zakona govori o propisanoj obvezi trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o on-line prodaji da na lako dostupnom mjestu na svojim Internetskim stranicama osiguraju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS (eng. Online Dispute Resolution Platform; hrv. Platforma za online Rješavanje potrošačkih Sporova), a koja je počela s radom 15. veljače 2016. godine.

 

Zakon Europske Unije br. 524/2013. o on-line rješavanju potrošačkih sporova (Online Dispute Resolution platform) primjenjuje se od 09. siječnja 2016., pa ga primjenjuje i WEB trgovina Dacco.

 

Za pokretanje Platforme za online Rješavanje potrošačkih Sporova molimo kliknite - ovdje. Platformu za riješavanje sporova mogu koristiti i potrošači i trgovci iz zemalja članica EU.

  

EVENTUALNI SPOROVI

Nismo imali ovakvih slučajeva, no morate biti upoznati s svojim pravima. U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, te adekvatno zapakiran kako ne bi nastalo oštećenje prilikom slanja), proizvod se može dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Dacco d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi Kupac.

 

VAŽNI KONTAKTI

Možete nas kontaktirati direktno na dacco@dacco.hr

Možete nas nazvati na broj telefona 01 2456 666.

Možete ispuniti i obrazac za Jednostrani raskid ugovora u slučaju krajnjeg nezadovoljstva

Morate znati da ćemo učiniti sve za zadovoljstvo naših kupaca - imajte to uvijek na umu i molimo Vas: nemojte se nepotrebno uzrujavati - ima i bitnijih stvari na svijetu od pogrešno naručene potrošačke elektronike i pokvarenih zvučnika. To su problemi koje ćemo mi riješiti umjesto Vas. 

 

Internetsko rješavanje sporova

Internetsko rešavanje sporova - link

 

Vaš Dacco!

---

 

Uvjeti prodaje 

Uvjeti prodaje putem Internet trgovine Dacco d.o.o.

  

1. Opće odredbe 

Nositelj svih prava na Internet stranici www.dacco.hr je trgovačko društvo Dacco d.o.o. (dalje u tekstu: Dacco d.o.o.). Nadalje, Dacco d.o.o. putem navedene stranice pruža uslugu prodaje putem svog servisa – Dacco WEB shopa (dalje u tekstu: Dacco d.o.o.). Korištenjem usluge Dacco smatra se da su potrošači u svakom trenutku upoznati s ovim Uvjetima prodaje (dalje u tekstu: Uvjeti), te da ih u cijelosti razumiju i prihvaćaju. Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju proizvoda ili usluga putem Dacco WEB shopa, te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (dalje u tekstu: Ugovor) između potrošača kao krajnjeg Kupca (dalje u tekstu: Kupac) i Dacco WEB shopa, a smatraju se sastavnim dijelom takvog ugovora.

Pružatelj usluge internet prodaje putem Dacco WEB shopa je Dacco d.o.o., Slavonska avenija 26/9, 10000 Zagreb, OIB: 53205419777

Korisnike savjetujemo da se prije kupnje upoznaju sa ovim Uvjetima prodaje, te da isti redovito provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim vlastitim pravima i obvezama.

 - Dacco d.o.o. pridržava pravo izmjene ovih Uvjeta u svako doba bez obaveze prethodne najave te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena.

Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim Internet stranicama.

 - Dacco d.o.o. pridržava pravo ukidanja usluge i promjene sadržaja kao i ostalih usluga i podstranica koje su sastavni dio Dacco WEB shopa u svako doba bez obaveze prethodne najave, te neće biti odgovorna ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim Internet stranicama.

 - Dacco d.o.o. pridržava pravo promjene, ograničenja ili prestanak pružanja usluge Dacco WEB shopa u svako doba bez obaveze prethodne najave, uključivo i djelomično, a može i u potpunosti ograničiti pristup kao i pružanje određenih usluga korisnicima koji krše odredbe ovih Uvjeta te Općih uvjeta korištenja.

 - Korištenje usluga Dacco WEB shopa odobrava se isključivo punoljetnim osobama. Uporaba i korištenje Dacco WEB shopa od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena, te su roditelji i/ili skrbnici dužni o tome voditi računa, u protivnom preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a Dacco d.o.o. ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja.

 - Kupljeni proizvodi koriste se na vlastitu odgovornost, te se moraju koristiti u skladu s korisničkim uputama.

 - Dacco d.o.o. se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na www.dacco.hr. Dacco WEB shop zadržava pravo pogreške u opisu, cijeni i slici proizvoda.

 

NAPOMENA: 

Slike proizvoda na Dacco WEB shopu su ilustrativne prirode. Slika koja ilustrira proizvod na Internetskoj stranici www.dacco.hr ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda te Kupac takve prozvode ne može reklamirati na temelju te osnove. Dacco d.o.o. će nastojati na WEB stranicama www.dacco.hr objavljivati točne, aktualne i istinite podatke, ali ne preuzima odgovornost za točnost i potpunost istih.

 

 2. Uvjeti prodaje

 

1) Sklapanje i raskid ugovora o prodaji na daljinu 

Ovi Uvjeti kao i pojedini uvjeti prodaje naznačeni uz informacije o određenim proizvodima, predstavljaju ponudu Dacco d.o.o. za sklapanje Ugovora, te korisnika kao Kupca koji svojom registracijom, zaključivanjem narudžbe ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima iste prihvaća, čime se smatra da je zaključen Ugovor između korisnika i Dacco d.o.o., a prema uvjetima prodaje navedenim u ovim Uvjetima.

Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupnja odabranog proizvoda ili usluge putem Dacco WEB shopa uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda ili usluge. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem: telefona s ljudskim posredovanjem, upitom putem Kontakt formulara ili narudžbom usluge ili dobara nakon registracije na WEB stranici www.dacco.hr.

Ugovor stupa na snagu i obvezuje od trenutka kada korisnik prihvati ponudu Dacco d.o.o. na jedan od slijedećih načina: 

- dovršenjem narudžbe kao registrirani korisnik Dacco WEB shopa, te izvršenjem plaćanja

- dovršenjem narudžbe putem telefonske linije 01-2456-666, te izvršenjem plaćanja

- traženjem ponude putem putem e-maila dacco@dacco.hr, te izvršenjem plaćanja

 

1.1) U postupku registracije ili kreiranja korisničkog računa, korisnik je obvezan odabrati naziv ili ime pod kojim će zatraživati usluge, te odabrati sigurnosnu zaporku i dostaviti valjanu e-mail adresu.

Svi podaci potrebni za registraciju ili kreiranje korisničkog računa moraju biti istiniti pri čemu je izričito zabranjeno korištenje ili uporaba tuđih podataka.

 

1.2) Registracija ili korisnički račun kreiraju se samo za jednu osobu i nije dozvoljeno priopćavati podatke o registraciji ili korisničkom računu trećim osobama. Korisnik je obvezan čuvati podatke o svojoj sigurnosnoj zaporci i korisničkom računu. Nije dozvoljena uporaba tuđe registracije ili korisničkog računa.

 

1.3) Za kršenje odredbi Uvjeta iz ovog poglavlja, Dacco d.o.o. zadržava pravo, prema slobodnoj procjeni, ugasiti registraciju ili korisnički račun korisnika, bez obveze naknade korisniku bilo kakvog troška ili štete.

 

1.4) Registracijom (koja uključuje plaćanje naručene usluge ili robe) smatra se da je sklopljen Ugovor između Dacco d.o.o. i korisnika kao Kupca.

 

1.5) Ugovor stupa na snagu po izvršenoj registraciji korisnika, odnosno od dana kada Kupac prihvati ponudu za sklapanje takvog Ugovora.

 

1.6) Povodom sklapanja Ugovora, smatra se da je Kupac primio na znanje sljedeće stavke:

a) predugovornu obavijest iz članka 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača - link na članak zakona objavljenom u Narodnim novinama, br. 41/2014.

b) pravo korisnika na jednostrani raskid Ugovora s Obrazcem za jednostrani raskid Ugovora iz članka 61. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača - Link za preuzimanje Obrazca za jednostrani raskid ugovora.

c) ove Uvjete prodaje 

 

1.7) Korisnik može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga, te će biti obeštećen u potpunosti. 

Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:

a) ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak, te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena

b) ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave oštećena, a to nije prijavljeno odmah po primitku

c) ako je predmet Ugovora roba koja je otvorena, korištena, te je ambalaža nepovratno oštećena, a proizvod time izgubio vrijednost

d) ako je predmet Ugovora isporuka računalnih programa koji su otpečaćeni nakon isporuke

e) ako je predmet Ugovora proizvod čije je jamstvo aktivirano, te je počelo teći

 1.8) Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Dacco d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na Dacco d.o.o., Slavonska avenija 26/9, 10000 Zagreb ili elektroničkom poštom na dacco@dacco.hr, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime / naziv poduzeća, adresu, broj telefona, telefaksa i adresu elektroničke pošte. Za ostvarivanje navedenog prava, možete koristiti pripremljeni pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora.

- obrazac za jednostrani raskid Ugovora koji se nalazi na http://www.dacco.hr/obrazci/obrazac_raskid.pdf korisnik treba ispuniti i poslati, a Dacco d.o.o. se obvezuje da će bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom.

- rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge od sklapanja Ugovora.

- ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana kada Dacco d.o.o., odnosno Dacco WEB zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Ako korisnik iskoristi jednostrani raskid ugovora, prema Zakonu o zaštiti potrošača, dužan je snositi izravne troškove i slanja proizvoda, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke u smislu da je dostavu dobara ili usluga organizirao u vlastitom aranžmanu.

- povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu. Povrat novca Dacco d.o.o. može izvršiti tek nakon što roba bude vraćena, te nakon što bude izvršen pregled vraćene robe.

- korisnik je dužan robu predati ili je poslati na adresu Dacco d.o.o. (Dacco web ), Slavonska avenija 26/9, 10000 Zagreb, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Dacco d.o.o., odnosno Dacco web , uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe korisnik mora snositi sam. Korisnik se moli da prije raskida Ugovora kontaktira Dacco web putem e-maila na adresu dacco@dacco.hr kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.

- korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača.

 

  • Oštećena sigurnosna naljepnica Umanjenje 10% od ukupne cijene
  • Oštećena ambalaža Umanjenje 20% od ukupne cijene
  • Korišten proizvod Umanjenje 30% od ukupne cijene
  • Nekompletan proizvod, bez ambalaže, oštećen Zadržamo pravo odbiti povrat sredstava

 

- ako je na zahtjev korisnika izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, korisnik je dužan platiti Dacco d.o.o. iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je korisnik obavijestio Dacco d.o.o. o jednostranom raskidu Ugovora. 

Link za preuzimanje OBRAZCA za jednostrani raskid ugovora (u slučaju da link ne radi, molimo kontaktirajte nas na dacco@dacco.hr) 

 

2) Uvjeti i postupak kupnje

 

Glavne karakteristike proizvoda, način uporabe, cijene, posebne akcije i pogodnosti, načini plaćanja i dostave odnose se na one koji su važeći u trenutku zaključene narudžbe. Navedeni podaci su naznačeni uz svaki proizvod na stranici Dacco weba. 

Cijena proizvoda, u koju je uključen iznos PDV-a vidljiv je u košarici za kupnju prije zaključenja narudžbe. Trošak dostave se računa odvojeno, odnosno odabire se prilikom završetka kupnje.

Sve cijene su izražene u hrvatskim kunama (HRK). U sve cijene je uračunat PDV. 

Sve informacije o potvrdi kupnje temeljem elektronske narudžbe dostavit će se na adresu elektroničke pošte kupca koja je navedena u postupku registracije. 

Ukoliko Kupac ne zaprimi obavijest o potvrdi narudžbe, postoji mogućnost da je pogrešno unio adresu svoje elektronske pošte. U tom slučaju molimo kupca da nas kontaktira na: dacco@dacco.hr ili na telefonski broj 01-2456-666 kako bi naša služba za korisnike provjerila je li narudžba zaprimljena.

Ukoliko niste sigurni kako završiti kupnju, nazovite na broj 01-2456-666 i pomoći ćemo proći kroz korake vezane uz on-line kupovinu. 

 

3) Dostava i uvjeti dostave

 

- trošak dostave obračunava se automatski prilikom kupnje proizvoda i izdaje vam se račun na kojem se nalazi cijena kupljenih proizvoda i cijena dostave

- trošak dostave bit će iskazan u košarici, odvojeno od cijene proizvoda

- trošak dostave na području Republike Hrvatske se određuje prema važećem cijeniku Overseas d.o.o.

- rok isporuke proizvoda na području cijele Hrvatske je 1 dan od dana zaključene narudžbe, izuzev proizvoda koji putuju na otoke, odnosno utjecaja više sile

- rok isporuke proizvoda na hrvatske otoke je do 7 radnih dana

- u slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, kupca će o tome obavijestiti naša služba za korisnike

 

4) Reklamacije i prigovori 

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenim transportom ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati paket i samo pakiranje pošiljke.

Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja, preporučujemo da Kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen.

Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Dacco d.o.o., uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.

 

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem telefona:

 

- na e-mail adresu:dacco@dacco.hr

- na adresu: Dacco d.o.o., Slavonska avenija 26/9, 10000 Zagreb

- na broj telefona: 01-2456-666

 

U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid Ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, Kupac je dužan odmah reagirati prilikom preuzimanja robe, te zatražiti zapisnik od dostavne službe o uočenim oštećenjima. 

Dacco d.o.o. vrši prikup reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da Kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.

U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim u cijelosti snosi Dacco d.o.o.. 

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi.

U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Dacco d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi Kupac. 

 

5) Jamstvo za ispravnost prodanih proizvoda i servis 

Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu su s Hrvatskim zakonom. Jamstvo je određeno od strane proizvođača, a svaki takav proizvod posjeduje i jamstveni list.

Datum izdavanja računa je datum početka aktiviranja jamstva.

Uz opis proizvoda na ambažali proizvoda nalazi se i podatak na koji period je osigurano jamstvo za određeni proizvod i gdje. 

U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena, Kupac može, ako proizvod nije ispravan, zahtijevati da se taj proizvod u razumnom roku popravi, ili da mu se umjesto popravka preda drugi takav ispravan proizvod. Ukoliko se proizvod ne može popraviti u garantnom roku, a nema jednakog proizvoda za zamjenu ili kupcu ne odgovara ponuđena zamjena, Dacco d.o.o. vraća uplaćeni iznos kupcu.

Ukoliko za vrijeme trajanja jamstvenog roka nastupi neispravnost proizvoda isti se dostavlja u ovlašteni servis naveden u jamstvenom listu. 

Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa i jamstvenog lista, pa je Kupac dužan čuvati jamstveni list i račun. 

Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili rukovanja koje nije u skladu s uputama nije osigurana jamstvom. 

Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisa navedenih u jamstvenom listu.

 

6) Način i postupak plaćanja

 

Plaćanje cijene proizvoda i troškova dostave može se izvršiti na jedan od sljedećih načina koji su detaljno opisani na ovom linku. 

a) Plaćanje kreditnom ili debitnom karticom > dostupno je u dućanu, a i on-line jednom od ovih kreditnih kartica: Maestro, MasterCard, Visa, Diners i American Express. 

b) Plaćanje općom uplatnicom > proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se platiti uplatom putem opće uplatnice u svim poslovnicama banaka, FINA-e ili uredima Hrvatske pošte.

Nakon potvrde narudžbe,Dacco web centar prosljeđuje e-mailom podatke potrebne za plaćanje Općom uplatnicom.

Sve podatke potrebno je točno upisati u Opću uplatnicu i izvršiti uplatu u roku 2 dana od rezervacije, inače ne garantiramo za dostupnost i cijenu proizvoda. 

c) Plaćanje Internet bankarstvom > proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se plaćati putem Internet bankarstva bilo koje banke u kojoj je otvorena mogućnost takvog načina plaćanja.

Nakon potvrde narudžbe, Dacco web prosljeđuje e-mailom sve potrebne podatke za izvršenje plaćanja. Uplatu je potrebno izvršiti u roku 2 dana, inače ne garantiramo za dostupnost i cijenu proizvoda. 

d) Plaćanje putem ponude > Kupci imaju mogućnost plaćanja po ponudi.

Nakon potvrde narudžbe, dacco WEB na e-mail adresu kupca dostavlja ponudu. Nakon primitka uplate u skladu s predračunom pokreće se postupak isporuke. Uplatu je potrebno izvršiti u roku 2 dana, inače ne garantiramo za dostupnost i cijenu proizvoda. 

e) Plaćanje gotovinom > isključivo u dućanu. 

 

7) Zaštita podataka pri kupnji 

Dacco d.o.o. obvezuje se poštivati anonimnost i privatnost korisnika Dacco WEB shopa, te će podatke koristiti isključivo u svrhu i namjenu određenu ovim Uvjetima.

Dacco d.o.o. može prikupljati osobne podatke korisnika, kao što su ime, adresa, OIB, telefonski broj ili e-mail adresa samo i isključivo ako iste korisnik prilikom registracije dobrovoljno upiše u Dacco WEB shop. 

Dacco d.o.o. će navedene podatke koristiti isključivo u svrhu ispunjena ugovornih obveza te što boljeg uvida i razumijevanja pojedinačnih potreba, navika i zahtjeva korisnika kao i daljnjeg razvijanja te kvalitetnijeg pružanja svih usluga Dacco WEB shopa.

Dacco d.o.o. prikuplja i obrađuje podatke o korisnicima koji se odnose na način uporabeDacco WEB shop bez otkrivanja identiteta korisnika, odnosno bez otkrivanja osobnih podataka koji omogućuju otkrivanje identiteta korisnika. 

Dacco d.o.o. prikuplja i bilježi podatke o IP-adresi (Internet ProtocolAddress) korisnika ili o lokaciji računala za potrebe sistemskog administriranja, rješavanja kvarova, potvrde preuzimanja sadržaja ili unapređivanja tehničkih karakteristika WEB stranice.

Dacco d.o.o. će automatizirano bilježiti podatke o navikama korištenja Dacco WEB shopa od strane korisnika, među ostalim i datoteku o posjećenosti određenih stranica i/ili sadržaja. Takve podatke Dacco d.o.o. koristiti isključivo u svrhu unapređivanja vlastite usluge, te prilagodbe i individualizacije promotivnih aktivnosti prema potrebama pojedinog korisnika. 

Dacco d.o.o. i Dacco WEB shop ne bilježe broj Vaše kreditne kartice niti pohranjuje transakcijske podatke.

Dacco d.o.o. i Dacco WEB za naplatu kreditnih kartica koristi usluge treće strane, ovlaštene banke i WSpay™ sustava za on-line autorizaciju kreditnih kartica u skladu sa zahtjevima kartičara i kartičarskih brendova te PCI DSS standarda. 

 

8) Komunikacija Dacco WEB s korisnicima 

Registracijom možete i ne morate dati suglasnost da Vas Dacco WEB u svrhu promocije usluge i proizvoda može putem elektroničke pošte obaviještavati o promjenama ili dodavanja sadržaja stranicama, popustima, akcijama, proizvodima ili promjeni načina pružanja usluge.

Korisnik može u svakom trenutku opozvati navedenu suglasnost. 

 

Vaš Dacco!

---

 

 

 

 

 

 

 

 

---